FAQ
BESTELLEN
Kan ik items kopen zonder account?
Leuk dat je The Outlet Corner hebt ontdekt! Het is zeker mogelijk om zonder een account bij ons te winkelen, maar het creëren van een persoonlijk Outlet Corner account biedt ook voordelen! Zo hoef je niet steeds je gegevens in te vullen en kan je altijd de status van je bestellingen volgen.
Hoe plaats ik een bestelling in enkele stappen?
Zoek de items die je wilt bestellen. Gebruik de zoekbalk om het soort kledingstuk te vinden. In de zijbalk aan de linkerkant kan je filteren op eigenschappen zoals kleur, maat, lengte, merk, enzovoort.
Heb je de gewenste items gevonden? Kies de juiste maat en klik op “Voeg toe aan winkelmand”. In je winkelmandje zie je al je geselecteerde items en kan je indien nodig aanpassingen doen.
Twijfel je nog over een bepaald item? Je kan dit altijd “toevoegen aan verlanglijst” door op het 🖤 te klikken.
Let wel op! The Outlet Corner biedt enkel outlet items aan. Als een item niet meer beschikbaar is in een bepaalde maat, kan deze ook niet worden bijbesteld. Onder het motto op=op!
Als je zeker bent van je bestelling, klik je op “Bestelling plaatsen”. Nu is het alleen nog even wachten tot de koerier je pakketje komt brengen. Spannend!
Kan ik mijn bestelling annuleren?
Zodra je je bestelling hebt geplaatst en betaald, wordt deze direct doorgestuurd naar de winkelier en is deze definitief. Het is daarom niet meer mogelijk om bestellingen te annuleren.
Ik wil iets bestellen maar mijn maat staat er niet tussen?
Als je maat er niet bij staat, betekent dit helaas dat deze is uitverkocht. Houd onze webshop goed in de gaten, want er worden dagelijks nieuwe items en aanbiedingen toegevoegd.
Kan ik items reserveren?
Het is helaas niet mogelijk om items te reserveren. First come, first served.
Vanuit welke landen kan ik bestellen?
Momenteel kan je alleen bestellingen plaatsen vanuit België en Nederland.
LEVERING
Hoe wordt mijn bestelling verzonden?
Bij het plaatsen van je bestelling zie je per winkelier de verschillende bezorgmogelijkheden. De verzendopties zijn geautomatiseerd, waardoor je gemakkelijk kan kiezen welke koeriersdienst je pakketje zal leveren, volgen en ontvangen.
Let op:The Outlet Corner biedt items aan van meerdere winkeliers. Indien je meerdere items bestelt, kan het zijn dat je deze op verschillende momenten ontvangt. Dit wordt duidelijk aangegeven tijdens het bestelproces en in je winkelmandje.
Is thuisbezorging mogelijk?
Je kan ervoor kiezen om je bestelling op het door jou opgegeven adres te laten bezorgen.
Leveren op een afhaalpunt?
Je kan ervoor kiezen om je bestelling op een afhaalpunt of in een pakjesautomaat van de door jou gekozen koerier te laten bezorgen.
Tijdens de tweede stap van het bestelproces kan je het afhaalpunt van je keuze selecteren. Zodra je bestelling bij het gekozen afhaalpunt is aangekomen, ontvang je een e-mail van de koerier. Vanaf dat moment heb je 14 dagen de tijd om je bestelling op te halen bij een afhaalpunt, of 5 dagen bij een pakjesautomaat. Als het pakket binnen deze termijn niet wordt opgehaald, wordt het teruggestuurd naar de winkelier.
Wat is de levertermijn?
De levertermijn varieert tussen de 1 en 5 werkdagen.
Mijn bestelling wordt niet geleverd. Wat nu?
Stap 1: Controleer of je een ontvangstbevestiging hebt ontvangen.
Stap 2: Controleer de Track&Trace code die in de bevestigingsmail van verzending staat.
Stap 3: Als je aan de hand van de bovenstaande punten niet kan achterhalen waar je bestelling is gebleven, neem dan contact op met de klantenservice van The Outlet Corner via klantendienst@theoutletcorner.be of bel ons op: 0032 493 37 42 76.
Mijn bestelling wordt niet geleverd. Wat gebeurt er met mijn geld?
Als je binnen 7 werkdagen nog geen pakket hebt ontvangen, neem dan eerst contact op met onze klantenservice via klantendienst@theoutletcorner.be. We onderzoeken wat er aan de hand is en zullen je daarover per e-mail verder informeren. Als je bestelling niet kan worden geleverd, zullen we dit zo snel mogelijk in orde brengen en je binnen 14 werkdagen het volledige aankoopbedrag terugbetalen.
BETALEN
Hoe betaal ik mijn bestelling?
Je kan op verschillende manieren veilig online betalen.
- Bancontact
- Bancontact-app
- Krediet- / debetkaart (Visa, Mastercard of Maestro)
- Apple Pay
Als je een account hebt bij The Outlet Corner, hoef je slechts in te loggen en al je gegevens worden voor je opgehaald. Als je zonder account winkelt, moet je je gegevens elke keer opnieuw invullen.
Kan ik ook met een directe overschrijving betalen voor mijn bestelling?
Betalen via overschrijving is helaas niet mogelijk.
Kan ik betalen in de Pop Up Shop?
Nee, wij reserveren geen goederen, dus bestelling plaatsten zonder te betalen word niet aanvaard.
RETOURNEREN
Wat zijn de retourvoorwaarden?
Alle goederen die binnen de betalingstermijn zijn betaald, kunnen binnen 14 dagen aan ons worden geretourneerd. Dit is echter alleen mogelijk wanneer de artikelen ongedragen, in de originele staat en voorzien van de originele labels zijn. Het passen van de artikelen, mits op een hygiënische wijze, is uiteraard toegestaan.
Indien je op rekening hebt besteld en je wenst alleen de artikelen te betalen die je daadwerkelijk wilt behouden, verzoeken we je om de artikelen die je retourneert binnen de betalingstermijn van 14 dagen te verzenden.
Wat is het retouradres?
Het juiste retouradres voor jouw artikel ontvang je wanneer je je retourzending aanmeldt bij The Outlet Corner. Dit zorgt ervoor dat je het juiste retourlabel op het pakketje plakt.
Kan ik items ruilen?
Omdat we met verschillende winkeliers werken, is het ruilen van artikelen helaas niet mogelijk. Je kan het artikel retourneren en het gewenste artikel opnieuw bestellen in de webshop.
Moet ik de retourzending zelf betalen?
De kosten voor het retourneren zijn voor jouw rekening en dienen te worden betaald aan de door jou gekozen pakketdienst. Bewaar het verzendbewijs met de Track&Trace-code goed, zodat je jouw pakket altijd kan traceren.
Moet ik mijn pakbon bewaren?
Bewaar je pakbon/factuur goed. Deze heb je onder andere nodig bij het retourneren van artikelen.
ACCOUNT
Hoe kan ik mijn account verwijderen?
Stuur een e-mail naar klantendienst@theoutletcorner.be en wij zorgen ervoor.
BESTELLEN
Kan ik items kopen zonder account?
Leuk dat je The Outlet Corner hebt ontdekt! Het is zeker mogelijk om zonder een account bij ons te winkelen, maar het creëren van een persoonlijk Outlet Corner account biedt ook voordelen! Zo hoef je niet steeds je gegevens in te vullen en kan je altijd de status van je bestellingen volgen.
Hoe plaats ik een bestelling in enkele stappen?
Zoek de items die je wilt bestellen. Gebruik de zoekbalk om het soort kledingstuk te vinden. In de zijbalk aan de linkerkant kan je filteren op eigenschappen zoals kleur, maat, lengte, merk, enzovoort.
Heb je de gewenste items gevonden? Kies de juiste maat en klik op “Voeg toe aan winkelmand”. In je winkelmandje zie je al je geselecteerde items en kan je indien nodig aanpassingen doen.
Twijfel je nog over een bepaald item? Je kan dit altijd “toevoegen aan verlanglijst” door op het 🖤 te klikken.
Let wel op! The Outlet Corner biedt enkel outlet items aan. Als een item niet meer beschikbaar is in een bepaalde maat, kan deze ook niet worden bijbesteld. Onder het motto op=op!
Als je zeker bent van je bestelling, klik je op “Bestelling plaatsen”. Nu is het alleen nog even wachten tot de koerier je pakketje komt brengen. Spannend!
Kan ik mijn bestelling annuleren?
Zodra je je bestelling hebt geplaatst en betaald, wordt deze direct doorgestuurd naar de winkelier en is deze definitief. Het is daarom niet meer mogelijk om bestellingen te annuleren.
Ik wil iets bestellen maar mijn maat staat er niet tussen?
Als je maat er niet bij staat, betekent dit helaas dat deze is uitverkocht. Houd onze webshop goed in de gaten, want er worden dagelijks nieuwe items en aanbiedingen toegevoegd.
Kan ik items reserveren?
Het is helaas niet mogelijk om items te reserveren. First come, first served.
Vanuit welke landen kan ik bestellen?
Momenteel kan je alleen bestellingen plaatsen vanuit België en Nederland.
LEVERING
Hoe wordt mijn bestelling verzonden?
Bij het plaatsen van je bestelling zie je per winkelier de verschillende bezorgmogelijkheden. De verzendopties zijn geautomatiseerd, waardoor je gemakkelijk kan kiezen welke koeriersdienst je pakketje zal leveren, volgen en ontvangen.
Let op:The Outlet Corner biedt items aan van meerdere winkeliers. Indien je meerdere items bestelt, kan het zijn dat je deze op verschillende momenten ontvangt. Dit wordt duidelijk aangegeven tijdens het bestelproces en in je winkelmandje.
Is thuisbezorging mogelijk?
Je kan ervoor kiezen om je bestelling op het door jou opgegeven adres te laten bezorgen.
Leveren op een afhaalpunt?
Je kan ervoor kiezen om je bestelling op een afhaalpunt of in een pakjesautomaat van de door jou gekozen koerier te laten bezorgen.
Tijdens de tweede stap van het bestelproces kan je het afhaalpunt van je keuze selecteren. Zodra je bestelling bij het gekozen afhaalpunt is aangekomen, ontvang je een e-mail van de koerier. Vanaf dat moment heb je 14 dagen de tijd om je bestelling op te halen bij een afhaalpunt, of 5 dagen bij een pakjesautomaat. Als het pakket binnen deze termijn niet wordt opgehaald, wordt het teruggestuurd naar de winkelier.
Wat is de levertermijn?
De levertermijn varieert tussen de 1 en 5 werkdagen.
Mijn bestelling wordt niet geleverd. Wat nu?
Stap 1: Controleer of je een ontvangstbevestiging hebt ontvangen.
Stap 2: Controleer de Track&Trace code die in de bevestigingsmail van verzending staat.
Stap 3: Als je aan de hand van de bovenstaande punten niet kan achterhalen waar je bestelling is gebleven, neem dan contact op met de klantenservice van The Outlet Corner via klantendienst@theoutletcorner.be of bel ons op: 0032 493 37 42 76.
Mijn bestelling wordt niet geleverd. Wat gebeurt er met mijn geld?
Als je binnen 7 werkdagen nog geen pakket hebt ontvangen, neem dan eerst contact op met onze klantenservice via klantendienst@theoutletcorner.be. We onderzoeken wat er aan de hand is en zullen je daarover per e-mail verder informeren. Als je bestelling niet kan worden geleverd, zullen we dit zo snel mogelijk in orde brengen en je binnen 14 werkdagen het volledige aankoopbedrag terugbetalen.
BETALEN
Hoe betaal ik mijn bestelling?
Je kan op verschillende manieren veilig online betalen.
- Bancontact
- Bancontact-app
- Krediet- / debetkaart (Visa, Mastercard of Maestro)
- Apple Pay
Als je een account hebt bij The Outlet Corner, hoef je slechts in te loggen en al je gegevens worden voor je opgehaald. Als je zonder account winkelt, moet je je gegevens elke keer opnieuw invullen.
Kan ik ook met een directe overschrijving betalen voor mijn bestelling?
Betalen via overschrijving is helaas niet mogelijk.
Kan ik betalen in de Pop Up Shop?
Nee, wij reserveren geen goederen, dus bestelling plaatsten zonder te betalen word niet aanvaard.
RETOURNEREN
Wat zijn de retourvoorwaarden?
Alle goederen die binnen de betalingstermijn zijn betaald, kunnen binnen 14 dagen aan ons worden geretourneerd. Dit is echter alleen mogelijk wanneer de artikelen ongedragen, in de originele staat en voorzien van de originele labels zijn. Het passen van de artikelen, mits op een hygiënische wijze, is uiteraard toegestaan.
Indien je op rekening hebt besteld en je wenst alleen de artikelen te betalen die je daadwerkelijk wilt behouden, verzoeken we je om de artikelen die je retourneert binnen de betalingstermijn van 14 dagen te verzenden.
Wat is het retouradres?
Het juiste retouradres voor jouw artikel ontvang je wanneer je je retourzending aanmeldt bij The Outlet Corner. Dit zorgt ervoor dat je het juiste retourlabel op het pakketje plakt.
Kan ik items ruilen?
Omdat we met verschillende winkeliers werken, is het ruilen van artikelen helaas niet mogelijk. Je kan het artikel retourneren en het gewenste artikel opnieuw bestellen in de webshop.
Moet ik de retourzending zelf betalen?
De kosten voor het retourneren zijn voor jouw rekening en dienen te worden betaald aan de door jou gekozen pakketdienst. Bewaar het verzendbewijs met de Track&Trace-code goed, zodat je jouw pakket altijd kan traceren.
Moet ik mijn pakbon bewaren?
Bewaar je pakbon/factuur goed. Deze heb je onder andere nodig bij het retourneren van artikelen.
ACCOUNT
Hoe kan ik mijn account verwijderen?
Stuur een e-mail naar klantendienst@theoutletcorner.be en wij zorgen ervoor.